wtorek, października 23, 2007

Passat wrócil z naprawy

w zasadzie to nie napisałem wczesniej, ale stałem sie posiadaczem pojazdu samobieżnego marki volkswagen model passat B3 - w niedziele odebralem go z naprawy i chodzi jak się patrzy, aktualnie poszukuje schematów instalacji w języku angielskim lub polskim żeby zaplanować montaż komputera pokładowego (oczywiście custom made - x86 lub arm, najprawdopodobniej pod kontrolą linuksa) dodatkowo wdzięczy byłbym za jakiekolwiek informacje odnośnie mozliwości softwaerowego gps over bluetooth - tj chce podłączyć gps na stałe do tego kompa i za pomocą bt przekazywac go do komurki gdzie mam miedzy innymi oprogramowanie nawigacyjne.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

wrócił ;p

Adam Kędziora pisze...

poprawione, dzięki

aniepowiem pisze...

A na mnie krzyczysz jak zwracam uwage;p zapamietam sobie;p

Adam Kędziora pisze...

jak robie błędy ortograficzne ? ;P bo wydaje mi się, że niepotrzebnie przenosisz sytuacje na wyższy poziom abstrakcji ;P