sobota, sierpnia 15, 2009

updejt

jak zwykle po dłuższej przerwie robię updejt :P

przez ostatnie 2 miechy zdarzyło się:
1. Ślub i wesele mojego kuzyna Michała Pytlaka - impreza przednia, poprawiny prawdopodobnie najlepsze na jakich bylem ;].
2. Workshop GENSO w Poznaniu - udał się znakomicie, wszyscy byli zadowoleni a co więcej - udało nam się nawet coś nakodzić ;P.
3. Zaliczyłem sesje - można powiedzieć, że jestem na finiszu moich studiów z informatyki.
4. Dostałem propozycje robienia fajnego projektu dla mamy firmy - niestety projekt został przesunięty na później o 2 miechy i stwierdziłem, że nie jestem w stanie go zrobić - jako, że nakłada mi się z terminem sesji :P.
5. Widziałem się z Nucką i Czarnym - pozdrawiam ich stąd ;P .
6. Znów gram w l2 na allseronie.
7. Opracowałem kilka ciekawych informatycznych rzeczy - zastanawiam się nad utworzeniem bloga poświęconemu nim - może miałbym wtedy większą motywacje by coś pisać na ten temat ...
8. Robię nową witrynę dla wns - projekt ludzi z kognitywistyki, mają mi dać jeszcze jakieś grafiki - generalnie zapychacz czasu i mojej dziury budżetowej ;P
9. Dalej mieszkamy na przyjaźni, trochę zmienionym składem - i bez netu do września - na razie mam gprs z iPlus - 1G miesięczne a potem (już) obcina do 30 kbit/s - wiec mogę co najwyżej se bloga pisać ;P

no - jak będzie mi się chciało to opisze jakiś punkt bardziej dokładnie.

Brak komentarzy: