środa, listopada 08, 2006

Rakiety samonaprowadzajace

1. Projekty :
Generalnie mam dość sporo projektow na zajecia teraz - szkoda, ze kolokwia tez mam ;P (na 3 roku juz w zasadzie nie będe miał koł a same projekty - fajnie nawet) - jednym z nich jest ciągle rozwijana gra na MPR-y - po prawdzi dzisiaj bylem nawet na konsultacjach związanych z płutnem (Canvas) a w zasadzie nie płutnem a metodą rysowania na płutnie (tu tkwił moj zasadniczy bład pojmowania tej klasy) - jak zrobie, zeby sie wyswietląło to mam pokazać prowadzacemu rakiety samonaprowadzajace

inny projekt jest jeszcze z SIK-ow, w zasadzie dwa, poza tym na jutro musze postscriptowa drukarke napisać (plikodrukarke) z NIF-ow i łamacz do rsa na KRR-y. no troche roboty jest

2. Nie dzialajacy net i wkurwiajacy głos :
Ciagle zbieram rożne ochrzany - wczoraj na przyklad za nie działajacy 4h net (nie z mojej winy - isp wywaliło i pol poznania nie mialo netu.), przedwczoraj za wkurwiajacy głos , jeszcze wcześniej za niepomyte gary (kolej czarnego). Dzisiaj za to, że rzeczy ktore były rzucone na pralce przełozylem obok (bo pranie robilem apralke mamy otwierana od gory).

3. Tańce
Zaczelismy sie z Magdą uczyć tańczyć. Puki co jest fajnie.

4. Obiad
jestem głodny i musze coś zjesć

Brak komentarzy: