czwartek, maja 04, 2006

dzień zmian

dzisiaj był ważny dzień - dużo sie zmieniło , madzia zaczeła maturki, dzisiaj polski - ale to wiedza powszechna - stwierdziła, ze nie najlepiej jej poszło, ale jej reakcja była łagodniejsza od mojej, wiec pewnie jej lepiej poszło :) ,potem poszliśmy do agi zjedliśmy lody i potem robiliśmy plowanie na lekarza okuliste - w końcu w panoramie pani zgodziła się mnie przyjąć i od razu wyrobłem sobie OKULARKI - tak , od dzisiaj jestem okularnikiem, wreszcie nie odstaje za bardzo od wizerunku absolwenta puszkina ;] - na azie dziwnie się w nich chodzi, ale dość poręczna jest możliwość czytania napisów na szyldach których się wczesniej wogule nie widziało - inna sprawa, że do komputera toto si jeszcze nie nadaje - żeby pracowac na laptopie w okularach musze siedzieć tak daleko, że klawiature obsluguję prostmi rękoma :P - tak samo z czytaniem - wiec raczej nie zobaczysz mnie w nich na mszy aniu ;] - nadal bede zył głównie bez nich, przynajmniej przez pewien czas. no, napisałem sie ;P


edit: jak bede miał to wstawie jakieś zdjęcie na flickr coby można było se obaczyć

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:]:*
zdac zdam... to tylko polski..:]
A Ty nos okulary - ale tylko wtedy kiedy musisz. Staraj sie uzywac jak najrzadziej:]:*

Adam Kędziora pisze...

ciocia mi mówi cobym nosił częśćiej :P i pani w optyku też ...

Anonimowy pisze...

Okulary powiadasz? Tylko ich nie zgub gdzieś w swoim pokoju. Jednym albo drugim.

Anonimowy pisze...

Mi tam zawsze mowili, ze zeby sie wada nie poglebiala to nosic tylko wtedy, kiedy potrzebuje cos widziec.. A ze mamy te sama wade.. to juz nie wiem..

Adam Kędziora pisze...

w sensie pani mówiła, ze mamdo oglądania tv, do komputera i wogule jak jest sztuczne źródło światła uzywać

Adam Kędziora pisze...

pewnie, że mi wiedzy od okularów nie przybędzie albo coś w tym stylu

Anonimowy pisze...

No to dołączyłeś do grona okularników =D Ja chcę Cię w okularkach zobaczyć!