poniedziałek, kwietnia 10, 2006

by google

btw: ten blog jest by google i za usługi ktore udostępniają nalezą im sie podziekowania, jak i uznanie - g mail jest raczej najlepszym interfacem poczty przez www, spersonalizowana strona domowa jest bardzo wygodną formą przeglądania netu, a wyszukiwarka zdecydowanie stała sie podstawowym narzędziem od momentu powstania - tylko czemu flickr jest by yahoo, a picassa jak i google maps są windows only ? ;P - i dlaczego yahoo ma kalendarz a google jeszcze nie ? ;P (najbardziej oczekiwana przeze mnie f-cja ostatnimi czasy )

edit: co do porównania z innymi blogami nie mam takowego, jako, że nie uzywam blogów ;P - ale udostepnia interface over www ładny i rss feed - czego chcieć wiecej ? :P (i czytelne szablony kochanie )

edit2: http://psychollek.blogspot.com/atom.xml - bo chyba nigdzie na stronie nie znalazłem linka ;P

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hm.. Typowe dla faceta podejscie;p Czytelne, dobrze niech sobie bedzie czytelne. Ja nie pamietam, by w czasach, kiedy ja zakladalam byly blogi gdzie indziej jak na blog.pl... A bynajmniej nie bylo mi nic o tym wiadome. A zrezygnowac? Nie,nie... Archiwum.. Nazwa bloga.. To ma byc i juz:] Poza tytm to dla mnie jest, jak sie nie mam do kogo wygadac. Pewnie na studiach zaprzestane prowadzenia i i tak cale archiwum bedzie kaput.
Ale narazie jest - i jest moje, o!
No to zobaczymy, jak Ci pojdzie prowadzenie bloga..:]
Zawsze to jakis wglad dla mnie..;))))))) ;*
PS. Apropos wgladu... 3 nad ranem jako czas pisania notatek.. No.. hm.. ;))))))) :*

Adam Kędziora pisze...

a bo on jakos dziwnie date podaje, jeszcze w opcjach nie znalazłem gdzie sie zmienia strefe czasową ;]

a jak zakladałaś bloga to gwarantuje ci, ze blog.pl nie był jedynym ;] - na zagranicznychserwisach były wczesniej - ten nie jest na polskim przecież :P

Anonimowy pisze...

google się za duże robią

Adam Kędziora pisze...

e tam duże, duze to one były zawsze - teraz zaczynają dawac ludziom więcej usług po prostu - i nadal masz to podane w sposób nienarzucający się, w przeciwieństwie do yahoo, czy dowolnego polskiego portalu

Anonimowy pisze...

http://www.di.com.pl/news/13319,1.html

Jednak nie przyszło Ci długo czekać na wymarzony Google Calendar :-)

Adam Kędziora pisze...

dzieki :) - sam bym sprawdził pewnie dopiero po świętach :D - myslałem, że będzie niedługo, ale bardziej myslałem, że za miesiąc dwa :)

Anonimowy pisze...

Nie ma sprawy... Polecam się na przyszłość :)