poniedziałek, września 04, 2006

Dawno nie pisalem - tak to jest w wakacje

No jakos tak nie mialem okazji - a było o czym pisać - w końcu wakacje, to sie powinno coś dziać

1. Mam nowy home w poznaniu ;P - teraz na dniach bede juz przenosił rzeczy

2. Byłem u kolezanki nad jeziorem kilka dni, było fajnie, raz wywalilismy kajak, ogladalismy gwiazdy (nie robilem tego od dziecka, jako, ze bez ok􏻳ularw nie wiele ich widzialem), raz nawet weszłem do zimnej wody z własnej woli ( nie z własnej było jak wywalilismy kajak ).

3. Jestem już niestety 20-sto latkiem - wczoraj przekroczyłem kolejną dekadę swojego życia ;P - jeżeli ktoś ma nadzieje, że ma to dla mnie jakieś symboliczne znaczenie i zaczne sie poważniej zachowywać - myli się - ale za to dostałem troche takich człowiekowatych ciuchow za ktore bardzo dziękuje i nowy żel do golenia (czyzby jakas aluzja ?) za ktory oczywiscie tez dziekuje - i pewnie bede troche bardziej powaznie wygladal - tak ma sie to w teorii - ale, zewgarniaku nadla jakos sie nie czuje na codzien, to to pewnie teoria zostanie.

4. Lineage 2 wciaga - bardzo - dostatecznie bardzo iz warto sobie robic kilkudniowe odwyki co pewien czas. Teraz mialem taki odwyk i jakos mi to nie przeszkadza.

5. Jak ktos coś chce to mail zwykle jest pewniejszy niz im - oczywiscie sms jest zwykle szybszy - prosze nie uwazajcie, ze was olewam jezeli nie odpowiadam na gg - naprawde czaasmi moga wasze wypowiedzi nie dochodzic i vice versa - zalozciie sobe jabber to bedziecie mieli wiekrze prawdopodobienstwo na to, ze zadziala jak tego oczekiwaliscie.

6. Z moich ambitnych planow nauki aa nwkacje nie wiele wyszlo, mam nadzieje, ze chociaz po czesci nadrobie jeszcze przed pażdziernikiem.

7. Oglaszam koniec spotkania, wszystkich ktorzy to przeczytali - pozdrawiam

Brak komentarzy: