czwartek, września 21, 2006

Wpis

Dzisiaj jakoś jak sie obudziłem - zorientowałem się, że musze iść po wpis na uczelnie, ale , że wczoraj umówiłem sie z Madzią to musiałem czekać na nią ;] - poszedłem potem zostawiając swoją ukochaną z komputerami, żeby mogła sobie popatrzyć gdzie ma po poznaniu dojechać.

Przyszedłem na uczelnie, po 20 minutach dorwałem Kalkowskiego - oczywiście nie za bardzo wiedział jaką ocene mi wstawić, stwierdził ,ze moja praca była napisana w sposób mało hmmm, oficjalny ? i wstawił mi 3+ jednocześnie zwaracając uwagę na zdjęcie Nucki w ineksie (było tam, żeby sie nie pogniotło - musze zeskanować wreszcie ;]). Puźniej powiedział, że jest małą robota w rubym - i może bede pracował nad nową sprawdzarką - byłoby całkiem fajni, jako, że to może być dobre doświadczenie.

Po powrocie z uczelni, poszlismy do Pauliny która notabene była zła na mnie za to, iż sie spuźniłem jakieś 2h - internetu nei udało mi sie uruchomić, boje się, że router będzie niezbędny jednak.

Teraz obok na komputerze siedzi Alicja i pisze swoją prace z Sopów (rychło w czas ;P), a na 20:00 mam iść do agi do akademika - zobaczymy jak sie tam zaalokowała :P .

Brak komentarzy: